90 napos pénzvisszafizetési garancia Zilan és Floria termékekre! Ingyenes szállítás 60.000 Ft felett.

digibolt.hu

Van kérdésed? +36-1/4318933

Kategóriák
digibolt.hu

Van kérdésed? +36-1/4318933

  • Kategóriák
    • Akciók
    • Grillező eszözök
    • Legújabb termékek
    • Jégkészítők
    • Háztartás
    • Fűtés, hűtés, klíma
    • Szépségápolás és egészség
    • Okos otthon
    • Kert, barkács
    • TV, Audió, SAT
    • Világítás
    • Biztonság
    • Periféria
    • Mobil eszközök
    • Óra, ékszer
    • Kávé, élelmiszer
    • Kisállat
    • Felújított termékek
    • Egyéb gépek és eszközök
    • Takarítógép alkatrészek
    • Autómosás és autóápolás
  • Barion fizetés
  • Rólunk
  • Blog
  • GYIK
  • Karbantartási tippek
  1. GYIK

GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések – itt mindenre válaszolunk

Az alábbiakban összegyűjtöttük számodra azokat a gyakori kérdéseket, amik vásárlás előtt, közben vagy után fel szoktak merülni. Legyen szó szállításról, fizetésről, garanciáról vagy épp viszonteladói kedvezményről – itt megtalálod a választ.

Ha mégsem találsz valamit, csak írj nekünk vagy hívd az ügyfélszolgálatot és segítünk.

Vásárlói GYIK (lakossági ügyfeleknek)

RENDELÉS, KISZÁLLÍTÁS

  • Regisztrálnom kell, hogy tudjak rendelni?

Nem kötelező regisztrálnod a rendeléshez, vendégként is vásárolhatsz a webáruházban.

  • Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?

Mivel meglévő raktárkészletről tudsz vásárolni, futárszolgálattal a megrendelést követő 1-2 munkanapon belül a megadott címre érkezik az áru. Természetesen előfordulhat, hogy egy-egy termékből pont kifogytunk vagy külső raktáron van, ez esetben az javasoljuk, hogy lépj kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal, hogy pontosabb információt kapj. 

  • Honnan tudom, hogy raktáron van-e a termék?

A termék adatlapján minden esetben fel van tüntetve. Ha azt az információt látod a termék képe mellett, hogy „raktáron” a termék raktáron van, ha azt az információt látod, hogy „rendelésre” akkor a termék jelenleg nincs raktáron, de be tudjuk szerezni.

  • Nincs raktáron a termékem, mikor érkezik meg?

A termékek beszerzési ideje átlagosan 2-5 munkanap. Ettől eltérő esetben kollégáink felveszik veled a kapcsolatot.

  • Hétvégén is szállítotok?

Hétvégén nem szállítunk.

  • Mi történik, ha nem vagyok otthon a kiszállításkor?

Ha nem vagy otthon a kiszállításkor, a futár egyeztet veled új időpontot, vagy csomagpontra is kérheted a kiszállítást.

  • Nem kaptam visszaigazolást. Sikerült a rendelésem?

Vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal, kollégáink le ellenőrzik a rendelésedet. Ha megvan a rendelési számod, készítsd elő, így hamarabb választ kapsz a kérdésedre.

  • Megrendeltem a terméket, de meggondoltam magam. Mit tegyek?

A megrendelést következmények nélkül lemondhatod az ügyfélszolgálatunkon. Amennyiben meggondoltad magad, kérjük minél hamarabb jelezd ezt nekünk, hogy a terméket ne küldjük ki feleslegesen. 

  • Hogyan tudom módosítani vagy törölni a rendelésem?

A rendelés módosítására vagy törlésére addig van lehetőség, amíg át nem adjuk azt a futárszolgálatnak. A rendelés módosításához vagy törléséhez kérlek, hívd az ügyfélszolgálatot a 061 431 8933-as telefonszámon.

  • Miért nem tudok raktáron lévő terméket csomagpontra rendelni?

Amennyiben raktáron lévő terméket nem tudsz csomagpontra rendelni, annak az oka valószínűleg, hogy a termék túl nagy méretű. A PickPack pontokon és FOXPOST automatákban is van egy meghatározott méret limit, aminél nagyobb termékeket nem tudnak szállítani.

  • Hogyan tudom átvenni a megrendelt termékeket:

Személyes átvétel: Nagytarcsán, közvetlenül a raktárunkból a megrendelést követő 5 napon belül.

Házhoz szállítás: Mivel meglévő raktárkészletről tudsz vásárolni, futárszolgálattal a megrendelést követő 1-2 munkanapon belül a megadott címre érkezik az áru.

Csomagpont: Amennyiben kényelmesebb, a megrendelésnél választhatod a csomagpontos kiszállítást is.

  • Törölve lett a rendelésem. Mit tegyek?

Valószínűleg online fizetést választottál és lejárt az időkeret a bankkártya adatok megadására. Ilyenkor a rendszer automatikusan törölt státuszba teszi a rendelést.

Semmi gond. Add le újra a rendelésedet jobban ügyelve a bankkártyaadatok időben történő megadására vagy hívd fel az ügyfélszolgálatunkat a 061 431 8933 számon és átállítjuk a rendelésedet utánvétes fizetésre. Így a futárnál tudsz majd fizetni kiszállításkor készpénzzel vagy bankkártyával.

FIZETÉS

  • Milyen fizetési módok érhetők el?

A webáruházunkban történő vásárlás során a számodra legkényelmesebb fizetési módot választhatod ki:

Bankkártyás fizetés: Online vásárlás során; személyes átvételnél; futárnál vagy csomagponton.

Készpénzes fizetés: Futárnál vagy személyes átvételnél

Utánvéttel fizetés: Futárnál vagy csomagponton fizetheted a termék árát készpénzzel vagy bankkártyával.

Átutalás: banki átutalással díjbekérő alapján.

  • Biztonságos a bankkártyás fizetés?

Igen, teljes mértékben biztonságos.
A digibolt.hu-n leadott bankkártyás fizetések titkosított, PCI-DSS szabványnak megfelelő rendszeren keresztül történnek. Az adatokat sem mi, sem harmadik fél nem látja vagy tárolja – a tranzakciót a Barion végzi, akinek rendszere megfelel minden hazai és nemzetközi előírásnak. A Barion fizetésről további információt itt találsz: https://www.digibolt.hu/spg/379110/Barion-fizetes

  • Kaphatok ÁFA-s számlát?

Igen, minden rendelésedhez automatikusan ÁFA-s számlát állítunk ki.
A vásárlás során egyszerűen add meg a céges adatokat (cégnév, adószám, cím), és a rendszerünk a számlát ezek alapján készíti el.
A számlát elektronikusan küldjük el e-mailben, a rendelés visszaigazolását követően.

Ha esetleg elírtál valamit, vagy utólag szeretnéd módosítani az adataidat, ügyfélszolgálatunk szívesen segít.

  • Tudok számla nélkül vásárolni?

Nem. Minden esetben adunk számlát a vásárlásról.

  • Tudok utánvéttel is rendelni?

Igen, utánvétes fizetésre is van lehetőség.
Ebben az esetben a rendelésed ellenértékét a futárnak készpénzben vagy bankkártyával, csomagponton bankkártyával tudod kifizetni a csomag átvételekor.

GARANCIA, SZERVIZ

  • Mennyi garancia van a termékekre?

A digibolt.hu-n vásárolt termékekre 2 év garanciát adunk, de egyes termékekre lehetőség van plusz garancia vásárlására a termékoldalon. Mindezekhez saját szervizhátteret biztosítunk, így nem kell külső partnerhez fordulnod.

Ha bármi kérdésed lenne a garanciával kapcsolatban, ügyfélszolgálatunk készséggel segít.

  • Hova kell fordulnom garanciális problémával?

A számlán szereplő címre kell eljuttatnod a terméket a számla másolatával együtt.

  • Van saját szerviz vagy a gyártó intézi?

A termékeinkhez saját szervizhátteret biztosítunk, így nem kell külső partnerhez fordulnod.

  • Mennyibe kerül a javítás garanciaidőn túl?

A termék bevizsgálása után tudunk egyedi ajánlatot tenni a garanciaidőn túli javítási költségekre.

VISSZAKÜLDÉS, ELÁLLÁS

  • Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?

Ha meggondoltad magad, semmi gond – 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheted a terméket.

Ehhez kérjük, hogy:

  1. Írj nekünk e-mailt a rendelési azonosítóval és a visszaküldés szándékával. Írd le továbbá a nevet és a számlaszámot, ahova visszautalhatjuk a termék árát.
  2. Csomagold vissza a terméket eredeti, sértetlen állapotban (lehetőleg a dobozában, tartozékokkal együtt).
  3. A visszaküldési címet és pontos útmutatót válaszban elküldjük.

Fontos: a visszaküldés költsége alapesetben a vásárlót terheli, kivéve, ha hibás vagy sérült terméket kaptál – ilyen esetben természetesen mi álljuk a visszaküldést.

  • Milyen állapotban küldhetem vissza?

A visszaküldött terméknek lehetőleg eredeti, sértetlen állapotban kell lennie, minden tartozékával együtt (pl. kábelek, leírás, doboz). Kipróbálhatod, de nem használhatod rendeltetésszerűen hosszabb ideig – ahogy egy boltban is megnéznéd, megtapogatnád.

Ha a termék sérült, hiányos vagy láthatóan használt, fenntartjuk a jogot az értékcsökkenés levonására a visszatérítésből.

Ezért kérjük:

  • ne dobd ki a csomagolást azonnal,
  • ne vesd be élesben a terméket, amíg nem vagy biztos benne, hogy megtartod.

A visszaküldés feltételeiről itt olvashatsz bővebben: https://www.digibolt.hu/shop_help.php?tab=terms

  • Mennyi időn belül kapom vissza a pénzem?

A visszaküldött termék beérkezését és ellenőrzését követően legfeljebb 14 napon belül visszautaljuk a teljes vételárat, a vásárláskor használt fizetési mód szerint. Ha utánvéttel fizettél, az utaláshoz szükségünk lesz a bankszámlaszámodra – ezt e-mailben fogjuk elkérni, amikor visszaigazoljuk a csomag beérkezését.

Fontos: a pénzvisszatérítés csak akkor indulhat el, miután a termék sértetlenül, hiánytalanul visszaérkezett hozzánk.

  • Mi van, ha használtam a terméket?

Ha csak kipróbáltad a terméket, az még nem probléma – a jog szerint ez megengedett, hiszen így tudsz meggyőződni arról, hogy megfelelő-e számodra.

Azonban, ha a használat túlmutat a kipróbáláson (pl. huzamosabb ideig használtad, sérülten vagy hiányosan küldöd vissza), akkor értékcsökkenést számíthatunk fel, amit levonunk a visszatérítendő összegből. Röviden:

  • Kipróbálhatod, bekapcsolhatod, megnézheted.
  • De ha már láthatóan használt, koszos, karcos vagy hiányos, akkor a visszavételnél értékcsökkenést számolunk fel.

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT, SEGÍTSÉG

  • Mikor és hogyan tudlak elérni titeket?

Az AI Chat asszisztensen keresztül 0-24 órában. Amennyiben további információra van szükséged, írj az office[kukac]homerobot.hu email címre vagy hétköznap munkaidőben telefonon a 061 431 8933 telefonszámon várjuk hívásodat.

  • Van valaki, aki segít kiválasztani a megfelelő terméket?

Ha technikai információra van szükséged, telefonon vagy emailben tudsz érdeklődni. Segítünk kiválasztani a megfelelő terméket.

  • Kérhetek ajánlást vagy tanácsot?

Igen, sőt – ez az egyik erősségünk! Mivel a legtöbb terméket mi magunk is használjuk, nemcsak eladni, hanem segíteni is tudunk a választásban. Ha nem vagy biztos abban, melyik eszköz illik hozzád legjobban, vagy kérdésed van egy funkcióval kapcsolatban, írj nekünk bátran vagy hívj – segítünk megtalálni a legjobb megoldást.

  • Hol találom a használati útmutatót?

A termékekhez – a dobozában - minden esetben küldünk magyar nyelvű használati útmutatót. Ha nem találod vagy véletlenül kidobtad, hívj írj nekünk és elküldjük digitálisan is.

Viszonteladói GYIK (partnereknek, B2B)

REGISZTRÁCIÓ ÉS BELÉPÉS

  • Hogyan tudok viszonteladóként regisztrálni?

Ha viszonteladóként szeretnél vásárolni tőlünk, egyszerűen csak töltsd ki a regisztrációs űrlapunkat, és add meg a céges adataidat (cégnév, adószám, elérhetőség stb.).

A regisztráció után:

  1. Ellenőrizzük az adatokat (általában 1 munkanapon belül),
  2. Jóváhagyás esetén aktiváljuk a fiókodat,
  3. Ezután belépve már a számodra érvényes kedvezményes árakat fogod látni.

Ha kérdésed van vagy segítséget kérnél a regisztrációhoz, ügyfélszolgálatunk készséggel segít!

  • Mennyi idő alatt kapok jóváhagyást?

A viszonteladói regisztrációdat általában 1 munkanapon belül jóváhagyjuk.
Miután ellenőriztük a céges adatokat (pl. adószám, tevékenységi kör), e-mailben értesítünk a fiókod aktiválásáról. Ezután be tudsz lépni a viszonteladói fiókodba, ahol már a számodra érvényes kedvezményes árakat fogod látni.

  • Hol tudok belépni a kedvezményes árakhoz?

Miután a regisztrációs profilodhoz hozzárendeltük a viszonteladói árakat, már a belépésedet követően a kedvezményes árakat látod és azokon tudod megrendelni a termékeket.

ÁRAK ÉS KEDVEZMÉNYEK

  • Milyen kedvezményt kapok viszonteladóként?

Viszonteladóként kedvezményes nettó árakon vásárolhatsz, amelyeket belépés után automatikusan látsz a webshopban. A kedvezmény mértéke függ a termékektől, gyártótól. Ezek mértékéről az erre kijelölt kollégánk fogja átbeszélni veled.

  • A kedvezmény minden termékre érvényes?

Minden termékünkre adunk viszonteladói kedvezményt. A kedvezmény mértéke azonban termékkategóriánként és gyártónként eltérő lehet.

  • Van minimum rendelési mennyiség?

Nincs, viszont az ingyenes kiszállítást minimum rendelési mennyiséghez kötjük.

KISZÁLLÍTÁS PARTNEREKNEK

  • Hogyan történik a szállítás viszonteladóknak?

A viszonteladóink kisebb rendeléseit futárszolgálattal, nagyobb, raklapos rendeléseit saját magunk szállítjuk ki.

  • Saját futárt is küldhetek az áruért?

Természetesen tudtok saját futárt küldeni az áruért.

  • Tudtok több címre szállítani?

Igen, több címre is tudunk szállítani.

SZÁMLÁZÁS ÉS ADMINISZTRÁCIÓ

  • Mikor kapom meg a számlát?

A megrendelést követően a számla automatikusan kiküldésre kerül a megadott email címre.

  • Tudok halasztott fizetéssel vásárolni?

Egyéni megállapodás kérdése.

  • Lehet cégre kérni számlát?

Minden esetben, minden vásárláskor a regisztráció során megadott cégre állítjuk ki a számlát.

KÉSZLET ÉS ELŐRENDELÉS

  • Látom valós időben a készletet?

Igen, a termékoldalon a valós készlet adatokat látod.

  • Előrendelhetek nagyobb mennyiséget?

Igen, van lehetőség előrendelésre.

 

Nem találod a választ? Írj nekünk!

 

 

 

Vásárlói fiók
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
  • Kedvenceim
Pepita Super Seller Pepita.hu marketplace partner
Információk
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek
  • Partnerprogram
HOME ROBOT Kft.
  • 2142 Nagytarcsa, Ganz Ábrahám utca 5.
  • +36-1/4318933
  • office@homerobot.hu
  • facebook

  • twitter

  • pinterest

  • instagram

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

TUDTAD?

Rendszeresen megjelenő e-tippjeinkkel rengeteg plusz infót és érdekességet tudsz megismerni.

Feliratkozás
Árukereső.hu Árukereső.hu
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.
  • Akciók
  • Grillező eszözök
  • Legújabb termékek
  • Jégkészítők
  • Háztartás
  • Fűtés, hűtés, klíma
  • Szépségápolás és egészség
  • Okos otthon
  • Kert, barkács
  • TV, Audió, SAT
  • Világítás
  • Biztonság
  • Periféria
  • Mobil eszközök
  • Óra, ékszer
  • Kávé, élelmiszer
  • Kisállat
  • Felújított termékek
  • Egyéb gépek és eszközök
  • Takarítógép alkatrészek
  • Autómosás és autóápolás
  • Barion fizetés
  • Rólunk
  • Blog
  • GYIK
  • Karbantartási tippek
Belépés
Regisztráció
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.