Gyakran Ismételt Kérdések – itt mindenre válaszolunk
Az alábbiakban összegyűjtöttük számodra azokat a gyakori kérdéseket, amik vásárlás előtt, közben vagy után fel szoktak merülni. Legyen szó szállításról, fizetésről, garanciáról vagy épp viszonteladói kedvezményről – itt megtalálod a választ.
Ha mégsem találsz valamit, csak írj nekünk vagy hívd az ügyfélszolgálatot és segítünk.
Vásárlói GYIK (lakossági ügyfeleknek)
RENDELÉS, KISZÁLLÍTÁS
- Regisztrálnom kell, hogy tudjak rendelni?
Nem kötelező regisztrálnod a rendeléshez, vendégként is vásárolhatsz a webáruházban.
- Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?
Mivel meglévő raktárkészletről tudsz vásárolni, futárszolgálattal a megrendelést követő 1-2 munkanapon belül a megadott címre érkezik az áru. Természetesen előfordulhat, hogy egy-egy termékből pont kifogytunk vagy külső raktáron van, ez esetben az javasoljuk, hogy lépj kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal, hogy pontosabb információt kapj.
- Honnan tudom, hogy raktáron van-e a termék?
A termék adatlapján minden esetben fel van tüntetve. Ha azt az információt látod a termék képe mellett, hogy „raktáron” a termék raktáron van, ha azt az információt látod, hogy „rendelésre” akkor a termék jelenleg nincs raktáron, de be tudjuk szerezni.
- Nincs raktáron a termékem, mikor érkezik meg?
A termékek beszerzési ideje átlagosan 2-5 munkanap. Ettől eltérő esetben kollégáink felveszik veled a kapcsolatot.
- Hétvégén is szállítotok?
Hétvégén nem szállítunk.
- Mi történik, ha nem vagyok otthon a kiszállításkor?
Ha nem vagy otthon a kiszállításkor, a futár egyeztet veled új időpontot, vagy csomagpontra is kérheted a kiszállítást.
- Nem kaptam visszaigazolást. Sikerült a rendelésem?
Vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal, kollégáink le ellenőrzik a rendelésedet. Ha megvan a rendelési számod, készítsd elő, így hamarabb választ kapsz a kérdésedre.
- Megrendeltem a terméket, de meggondoltam magam. Mit tegyek?
A megrendelést következmények nélkül lemondhatod az ügyfélszolgálatunkon. Amennyiben meggondoltad magad, kérjük minél hamarabb jelezd ezt nekünk, hogy a terméket ne küldjük ki feleslegesen.
- Hogyan tudom módosítani vagy törölni a rendelésem?
A rendelés módosítására vagy törlésére addig van lehetőség, amíg át nem adjuk azt a futárszolgálatnak. A rendelés módosításához vagy törléséhez kérlek, hívd az ügyfélszolgálatot a 061 431 8933-as telefonszámon.
- Miért nem tudok raktáron lévő terméket csomagpontra rendelni?
Amennyiben raktáron lévő terméket nem tudsz csomagpontra rendelni, annak az oka valószínűleg, hogy a termék túl nagy méretű. A PickPack pontokon és FOXPOST automatákban is van egy meghatározott méret limit, aminél nagyobb termékeket nem tudnak szállítani.
- Hogyan tudom átvenni a megrendelt termékeket:
Személyes átvétel: Nagytarcsán, közvetlenül a raktárunkból a megrendelést követő 5 napon belül.
Házhoz szállítás: Mivel meglévő raktárkészletről tudsz vásárolni, futárszolgálattal a megrendelést követő 1-2 munkanapon belül a megadott címre érkezik az áru.
Csomagpont: Amennyiben kényelmesebb, a megrendelésnél választhatod a csomagpontos kiszállítást is.
- Törölve lett a rendelésem. Mit tegyek?
Valószínűleg online fizetést választottál és lejárt az időkeret a bankkártya adatok megadására. Ilyenkor a rendszer automatikusan törölt státuszba teszi a rendelést.
Semmi gond. Add le újra a rendelésedet jobban ügyelve a bankkártyaadatok időben történő megadására vagy hívd fel az ügyfélszolgálatunkat a 061 431 8933 számon és átállítjuk a rendelésedet utánvétes fizetésre. Így a futárnál tudsz majd fizetni kiszállításkor készpénzzel vagy bankkártyával.
FIZETÉS
- Milyen fizetési módok érhetők el?
A webáruházunkban történő vásárlás során a számodra legkényelmesebb fizetési módot választhatod ki:
Bankkártyás fizetés: Online vásárlás során; személyes átvételnél; futárnál vagy csomagponton.
Készpénzes fizetés: Futárnál vagy személyes átvételnél
Utánvéttel fizetés: Futárnál vagy csomagponton fizetheted a termék árát készpénzzel vagy bankkártyával.
Átutalás: banki átutalással díjbekérő alapján.
- Biztonságos a bankkártyás fizetés?
Igen, teljes mértékben biztonságos.
A digibolt.hu-n leadott bankkártyás fizetések titkosított, PCI-DSS szabványnak megfelelő rendszeren keresztül történnek. Az adatokat sem mi, sem harmadik fél nem látja vagy tárolja – a tranzakciót a Barion végzi, akinek rendszere megfelel minden hazai és nemzetközi előírásnak. A Barion fizetésről további információt itt találsz: https://www.digibolt.hu/spg/379110/Barion-fizetes
- Kaphatok ÁFA-s számlát?
Igen, minden rendelésedhez automatikusan ÁFA-s számlát állítunk ki.
A vásárlás során egyszerűen add meg a céges adatokat (cégnév, adószám, cím), és a rendszerünk a számlát ezek alapján készíti el.
A számlát elektronikusan küldjük el e-mailben, a rendelés visszaigazolását követően.
Ha esetleg elírtál valamit, vagy utólag szeretnéd módosítani az adataidat, ügyfélszolgálatunk szívesen segít.
- Tudok számla nélkül vásárolni?
Nem. Minden esetben adunk számlát a vásárlásról.
- Tudok utánvéttel is rendelni?
Igen, utánvétes fizetésre is van lehetőség.
Ebben az esetben a rendelésed ellenértékét a futárnak készpénzben vagy bankkártyával, csomagponton bankkártyával tudod kifizetni a csomag átvételekor.
GARANCIA, SZERVIZ
- Mennyi garancia van a termékekre?
A digibolt.hu-n vásárolt termékekre 2 év garanciát adunk, de egyes termékekre lehetőség van plusz garancia vásárlására a termékoldalon. Mindezekhez saját szervizhátteret biztosítunk, így nem kell külső partnerhez fordulnod.
Ha bármi kérdésed lenne a garanciával kapcsolatban, ügyfélszolgálatunk készséggel segít.
- Hova kell fordulnom garanciális problémával?
A számlán szereplő címre kell eljuttatnod a terméket a számla másolatával együtt.
- Van saját szerviz vagy a gyártó intézi?
A termékeinkhez saját szervizhátteret biztosítunk, így nem kell külső partnerhez fordulnod.
- Mennyibe kerül a javítás garanciaidőn túl?
A termék bevizsgálása után tudunk egyedi ajánlatot tenni a garanciaidőn túli javítási költségekre.
VISSZAKÜLDÉS, ELÁLLÁS
- Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?
Ha meggondoltad magad, semmi gond – 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheted a terméket.
Ehhez kérjük, hogy:
- Írj nekünk e-mailt a rendelési azonosítóval és a visszaküldés szándékával. Írd le továbbá a nevet és a számlaszámot, ahova visszautalhatjuk a termék árát.
- Csomagold vissza a terméket eredeti, sértetlen állapotban (lehetőleg a dobozában, tartozékokkal együtt).
- A visszaküldési címet és pontos útmutatót válaszban elküldjük.
Fontos: a visszaküldés költsége alapesetben a vásárlót terheli, kivéve, ha hibás vagy sérült terméket kaptál – ilyen esetben természetesen mi álljuk a visszaküldést.
- Milyen állapotban küldhetem vissza?
A visszaküldött terméknek lehetőleg eredeti, sértetlen állapotban kell lennie, minden tartozékával együtt (pl. kábelek, leírás, doboz). Kipróbálhatod, de nem használhatod rendeltetésszerűen hosszabb ideig – ahogy egy boltban is megnéznéd, megtapogatnád.
Ha a termék sérült, hiányos vagy láthatóan használt, fenntartjuk a jogot az értékcsökkenés levonására a visszatérítésből.
Ezért kérjük:
- ne dobd ki a csomagolást azonnal,
- ne vesd be élesben a terméket, amíg nem vagy biztos benne, hogy megtartod.
A visszaküldés feltételeiről itt olvashatsz bővebben: https://www.digibolt.hu/shop_help.php?tab=terms
- Mennyi időn belül kapom vissza a pénzem?
A visszaküldött termék beérkezését és ellenőrzését követően legfeljebb 14 napon belül visszautaljuk a teljes vételárat, a vásárláskor használt fizetési mód szerint. Ha utánvéttel fizettél, az utaláshoz szükségünk lesz a bankszámlaszámodra – ezt e-mailben fogjuk elkérni, amikor visszaigazoljuk a csomag beérkezését.
Fontos: a pénzvisszatérítés csak akkor indulhat el, miután a termék sértetlenül, hiánytalanul visszaérkezett hozzánk.
- Mi van, ha használtam a terméket?
Ha csak kipróbáltad a terméket, az még nem probléma – a jog szerint ez megengedett, hiszen így tudsz meggyőződni arról, hogy megfelelő-e számodra.
Azonban, ha a használat túlmutat a kipróbáláson (pl. huzamosabb ideig használtad, sérülten vagy hiányosan küldöd vissza), akkor értékcsökkenést számíthatunk fel, amit levonunk a visszatérítendő összegből. Röviden:
- Kipróbálhatod, bekapcsolhatod, megnézheted.
- De ha már láthatóan használt, koszos, karcos vagy hiányos, akkor a visszavételnél értékcsökkenést számolunk fel.
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT, SEGÍTSÉG
- Mikor és hogyan tudlak elérni titeket?
Az AI Chat asszisztensen keresztül 0-24 órában. Amennyiben további információra van szükséged, írj az office[kukac]homerobot.hu email címre vagy hétköznap munkaidőben telefonon a 061 431 8933 telefonszámon várjuk hívásodat.
- Van valaki, aki segít kiválasztani a megfelelő terméket?
Ha technikai információra van szükséged, telefonon vagy emailben tudsz érdeklődni. Segítünk kiválasztani a megfelelő terméket.
- Kérhetek ajánlást vagy tanácsot?
Igen, sőt – ez az egyik erősségünk! Mivel a legtöbb terméket mi magunk is használjuk, nemcsak eladni, hanem segíteni is tudunk a választásban. Ha nem vagy biztos abban, melyik eszköz illik hozzád legjobban, vagy kérdésed van egy funkcióval kapcsolatban, írj nekünk bátran vagy hívj – segítünk megtalálni a legjobb megoldást.
- Hol találom a használati útmutatót?
A termékekhez – a dobozában - minden esetben küldünk magyar nyelvű használati útmutatót. Ha nem találod vagy véletlenül kidobtad, hívj írj nekünk és elküldjük digitálisan is.
Viszonteladói GYIK (partnereknek, B2B)
REGISZTRÁCIÓ ÉS BELÉPÉS
- Hogyan tudok viszonteladóként regisztrálni?
Ha viszonteladóként szeretnél vásárolni tőlünk, egyszerűen csak töltsd ki a regisztrációs űrlapunkat, és add meg a céges adataidat (cégnév, adószám, elérhetőség stb.).
A regisztráció után:
- Ellenőrizzük az adatokat (általában 1 munkanapon belül),
- Jóváhagyás esetén aktiváljuk a fiókodat,
- Ezután belépve már a számodra érvényes kedvezményes árakat fogod látni.
Ha kérdésed van vagy segítséget kérnél a regisztrációhoz, ügyfélszolgálatunk készséggel segít!
- Mennyi idő alatt kapok jóváhagyást?
A viszonteladói regisztrációdat általában 1 munkanapon belül jóváhagyjuk.
Miután ellenőriztük a céges adatokat (pl. adószám, tevékenységi kör), e-mailben értesítünk a fiókod aktiválásáról. Ezután be tudsz lépni a viszonteladói fiókodba, ahol már a számodra érvényes kedvezményes árakat fogod látni.
- Hol tudok belépni a kedvezményes árakhoz?
Miután a regisztrációs profilodhoz hozzárendeltük a viszonteladói árakat, már a belépésedet követően a kedvezményes árakat látod és azokon tudod megrendelni a termékeket.
ÁRAK ÉS KEDVEZMÉNYEK
- Milyen kedvezményt kapok viszonteladóként?
Viszonteladóként kedvezményes nettó árakon vásárolhatsz, amelyeket belépés után automatikusan látsz a webshopban. A kedvezmény mértéke függ a termékektől, gyártótól. Ezek mértékéről az erre kijelölt kollégánk fogja átbeszélni veled.
- A kedvezmény minden termékre érvényes?
Minden termékünkre adunk viszonteladói kedvezményt. A kedvezmény mértéke azonban termékkategóriánként és gyártónként eltérő lehet.
- Van minimum rendelési mennyiség?
Nincs, viszont az ingyenes kiszállítást minimum rendelési mennyiséghez kötjük.
KISZÁLLÍTÁS PARTNEREKNEK
- Hogyan történik a szállítás viszonteladóknak?
A viszonteladóink kisebb rendeléseit futárszolgálattal, nagyobb, raklapos rendeléseit saját magunk szállítjuk ki.
- Saját futárt is küldhetek az áruért?
Természetesen tudtok saját futárt küldeni az áruért.
- Tudtok több címre szállítani?
Igen, több címre is tudunk szállítani.
SZÁMLÁZÁS ÉS ADMINISZTRÁCIÓ
- Mikor kapom meg a számlát?
A megrendelést követően a számla automatikusan kiküldésre kerül a megadott email címre.
- Tudok halasztott fizetéssel vásárolni?
Egyéni megállapodás kérdése.
- Lehet cégre kérni számlát?
Minden esetben, minden vásárláskor a regisztráció során megadott cégre állítjuk ki a számlát.
KÉSZLET ÉS ELŐRENDELÉS
- Látom valós időben a készletet?
Igen, a termékoldalon a valós készlet adatokat látod.
- Előrendelhetek nagyobb mennyiséget?
Igen, van lehetőség előrendelésre.
Nem találod a választ? Írj nekünk!